teeth-2833417640_20171218152843

אופציות מתקדמות בהשתלות השיניים כיום

בעבר, אנשים שאיבדו אל כל שיניהם או חלק מהשיניים בפה, היו צריכים או להישאר במצב בעייתי זה הן מבחינה אסתטית והן מבחינה תפקודית או לבחור להשתמש בשיניים תותבות. לאורך השנים, התחום התפתח מאוד, שיניים תותבות התקדמו, עם יותר סוגים ואפשרויות יישום – אך עדיין היה מדובר על פיתרון שאינו מושלם, לא אסתטית ולא תפקודית. אך כיום חלה התקדמות משמעותית ואף מהפכנית בתחום הטיפולים האפשריים לחוסר בשיניים ושיקום הפה – בעיקר בזכות טיפולי השתלת שיניים.

כיום שימוש במודל הקלאסי של שיניים תותבות – קרי מערכת שיניים מלאה או חלקית, המחליפה שיניים חסרות בפה אך באופן שאינו מקובע לחלוטין לחלל הפה – הולך והופך נדיר יותר, זאת עקב הפתרונות המתקדמים, היעילים והזמינים בתחום השתלות השיניים. ניתן בהחלט לומר כי שיטת ד"ר בלן להשתלת שיניים לוקחת את הטכנולוגיות והפתרונות המתקדמים ביותר, משפרת ומשכללת אותם ומספקת מענה אופטימאלי לקשת רחבה של אנשים ועם תוצאות מרשימות ביותר.

 

שתלים דנטליים מתקדמים

השתלת שיניים אינה כוללת השתלה של שיניים אמיתיות בדומה להשתלה של איברים פנימיים מסוימים למשל, אלא מדובר על הליך המיישם דיוק רפואי מדהים, מכשור רפואי מתקדם והנדסת חומרים ורפואה ברמה המתקדמת ביותר. השתלת שיניים מתבססת על שתלים דנטליים המוחדרים ומותקנים בתוך מבני הפה, כאשר על גבי השתל מותקן כתר או כתרים המהווה את השן החלופית. כבר ממש לא מדובר על שיניים תותבות אלא אל פתרונות טכנולוגיים מורכבים, מותאמים אישית ובעלי יכולות מקיפות הרבה יותר מהתותבות ה"קלאסיות". שתל דנטלי הוא רכיב רפואי משוכלל, העשוי מחומרים ייעודיים ומתקדמים המאפשרים חוזק, עמידות וכן יכולת ריפוי מעולה של רקמות הגוף סביב השתל – כך שאין תגובת דחייה של השתל ע"י הגוף. השתלים מוברגים לתוך עצמות הלסת או רקמות רלבנטיות אחרות ולתוך השתל מוברג מבנה חלופי של השיניים – שן אחת או מערכת שיניים ביישומים המורכבים יותר. שתלים דנטליים מאפשרים מראה אסתטי ומדויק מאוד של השיניים, השתלת שיניים מאפשרת רמת תפקוד מלאה ורגילה של השיניים תוך מינימום "התעסקות" עם שיניים תותבות. כיום ישנם שתלים מתקדמים ומשוכללים מאוד אשר מאפשרים להחליף סט מלא של שיניים באחת הלסתות, עם מספר מצומצם של שתלים ובכמה יישומים. אלו כוללים שתלי on all 4 למשל, שתלי דיסק הכוללים מבנה מיוחד של דיסק בחלקם התחתון ומאפשרים התקנה ברקמת החניכיים במקרה של מחסור חמור בעצם ושתלים זיגומטיים המאפשרים קיבוע של השתל בעצמות הלחיים במקרים רלבנטיים של מיקום ומחסור בעצמות הלסת.

 

השתלת שיניים ביום אחד

האפשרות המתקדמת ביותר של השתלת שיניים כיום מאפשרת לעבור את ההליך הרפואי המהפכני והמורכב הזה, ביום אחד ותוך כמה שעות בודדות. מדובר על הליך השתלה מדויק ומשוכלל מאוד הכולל את החדרת השתלים לרקמות המתאימות וחיבור השתלים, ביום אחד, תוך מינימום אי נוחות ועם תוצאות מצוינות.

ראשי / מדיה / בלוג / אופציות מתקדמות בהשתלות השיניים כיום