2017-12-27 (9)

רפואת שיניים בישראל

באופן תיאורטי לא אמור להיות שום קושי במציאת רופא שיניים בפתח תקווה, לאתר מומחה השתלת שיניים בירושלים ואפילו לעבור טיפולים מקיפים בעיירות הפיתוח והפריפריה. רפואת השיניים בישראל מפותחת ביותר ולהלן כל האפשרויות המוצעות לאזרח הישראלי אשר בממוצע מבקר במרפאות רפואת השיניים יותר מ- 7 פעמים בשנה.

 

סוגי המרפאות

מרפאות השיניים בישראל מחולקות באופן הבא :

  • מרפאות של רופאים עצמאיים יחידים – אלו קליניקות של רופא שיניים בודד או מרפאות אשר מחזיקות רופאי שיניים בתחום עיסוק צר למדי.
  • מרפאות עצמאיות רב תחומיות – מהוות מרכז דנטאלי אשר בו פועלים מספר רופאים מתחומים שונים.
  • מרפאות קופות החולים – מטפלות אך ורק במטופלים המשתייכים לאותה קופה.
  • מרפאות בתי חולים – מרפאות רב תחומיות אשר חלקן פועלות בשיתוף קופות החולים או באופן פרטי לחלוטין.
  • חשוב לציין כי כיום ניתן לנצל ביטוחי שיניים שונים על מנת לקבל טיפולים בקליניקות שונות, בין אם במרפאות העצמאיות או במרפאות בתי החולים. בדרך זאת אין שום מניעה לעבור למשל טיפול השתלת שיניים בירושלים, גם אם אתם בכלל משויכים למרפאה של רופא שיניים בפתח תקווה או בכל איזור אחר ברחבי הארץ.

 

היצע הטיפולים ורציונל הבחירה

מטרתם של כל טיפולי השיניים היא לדאוג לשלמות השיניים ותקינותן, למנוע התפשטות עששת ובעיות חניכיים ולתקן פגמים אסתטיים. ישנם טיפולים אשר אותם מורשים לבצע רופאי שיניים "כלליים" וכאלו אשר שמורים למומחים כגון חידוש טיפול שורש, יישור שיניים ועוד. ההחלטה היכן לעבור טיפולים דנטאליים צריכה לקחת בחשבון את "ארסנל" רופאי השיניים בקליניקה וסוגי התמחותם. יש לקחת בחשבון כי מרפאות שיניים עצמאיות המתנהלות בידי יחידים כושלות מלהציע סל מקיף של טיפולים ולכן לעיתים רבות מוצאים עצמם המטופלים נודדים ממרפאה למרפאה. לעומת זאת, מרפאות עצמאיות רב תחומיות כגון זו המנוהלת ע"י דוקטור ברוקמאייר בבאר שבע, מציעות תחת קורת גג אחת טיפולים בידי מספר מומחים, השתלות שיניים, טיפולים אסתטיים (הלבנה, יישור וכו'), טיפולי שיניים לילדים ואף כירורגית פה ולסת. במרפאות כאלו ניתן ליהנות מהיתרון של קבלת כל הטיפולים תחת קורת גג אחת החל מניקוי שיניים, סתימות וטיפולי שורש וכלה בניתוחי חניכיים, השתלות וכירורגיה. מאחר והיצע רופאי השיניים בישראל כה גדול, עלינו בתור אזרחים לבחור לעצמינו את הקליניקה הטובה ביותר באזורנו, עם רופאים מומחים ומנוסים, יחס אדיב ושירות מקיף.

ראשי / מדיה / בלוג / רפואת שיניים בישראל